14 Kasım 2009 Cumartesi

Rosy'nin Hırkası




Biraz ara verdim ama malum salgın sebebiyle Rosy i tedbir amaçlı 2 gün okula göndermedim.Bu arada yeğenim Efiş rahatsızdı.Dün bizi epeyi endişelendirdi.Ama çok şükür bugün iyi.NEyse bugün Rosy e halen örmekte olduğum hırkayı görüntüledim.EHHH sizlere gösterince mecburen kısa sürede bitiririm :)) Ben örgüde dikişi çok sevmiyorum o yüzden mümkün mertebe en az dikişli olacak şekilde örmek hoşuma gidiyor.çok bilinen boyundan başlanan bebek hırkalarının temel sayılarını büyüğe adapte edip o şekilde örüyorum.Bunu bana İzmir de Şevkat Ablam öğretmişti.Bu sayılar ;


12 ÖN


1 Arttırma ilmeği(her önyüzde bu ilmeğin bir öncesi ve bir sonrası arttırma noktalarıdır)


15 KOL


1 Arttıma ilmeği


20 ARKA


1 Arttırma ilmeği


15 KOL


1 Arttırma ilmeği


12 ÖN




Toplam: 78 ilmek olarak başlanıyor .İpin kalınlığına göre değişiklik yapabilirsiniz.İlmekler artınca misinalı şişe geçiyorum


kolevi istenilen ölçüye ulaşınca kolları ayırıp bedeni örüyorum.


Beden bitince kolları örüp bitiriyorum


Bu hırkanın sadece kolda dikişi oluyor.


Hem örmesi keyifli hemde vücuda çok güzel oturuyor.Rosy ben bunu bolero olarak giymek istiyorum diye tutunduysada ben israrla hırka olarak bitirmek istiyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder