6 Aralık 2009 Pazar

NERGİSLERİM ,LALELERİM , SÜMBÜLLERİM







Nöbetlerden,egitimlerden fırsat bulup almış olduğum çiçek soğanlarını bir türlü dikememiştim.Rosy 3 yaşından beri benimle birlikte çiçek diker.Kuşadasında bahçeli evde otururken neredeyse her hafta sonu beraberce çiçek ekme,bakım,budama ,sulama işlerini birlikte yapardık.Bu alışkanlık bahçeli olmayan evlerimizde balkon hatta bazen mutfakta bile devam ediyor.Dünde nergis,lale veüzüm sümbülü soğanlarımızı ektik.Ayrıca yeni aldığımız pembe ve beyaz yılbaşı çiçeklerini yeni saksılara kavuşturduk.Rosy hemen cansularını verdi evde güllü odamızın pencere kenarına dizdik.Heyecanla çiçek soğanlarımızın hayatla buluşmasını bekleyeceğiz.
Soğanlı çiçeklerin bioritmine hayranımdır.Hiç bir olumsuz etkiden etkilenmez vakti geldiğinde mutlaka topraktan zümrüt bir yaprak fışkırtır. Seviyorum onları ve hayata karşı gösterdikleri dik başlı başarıyı; seviyorum onları kendilerinden bıktırmayan özlemle bekleten ,kavuşulan anda yokolacağı günü belli olan ama bir yıl sonra tekrar buluşma umudu taşımalarını kısaca
SEVİYORUM ONLARI ....

1 yorum:

  1. Diktiğiniz tohumların, soğanların bir baş vermesini beklemenin heyecanını, bir küçük yeşillik göründüğünde duyulan sevinci, hele hele çiçeklenmeye başlayınca içimizde açan çiçekleri çok iyi bilirim. O saksıdakilerin hepsinin yüzünüzü güldürmesini dilerim.
    Blogumu ziyaret ettiğinizi yeni gördüm, özür dilerim, biraz soğuk algınlığından yeni kalktım, ancak toparlıyorum yorumları, mailleri, yazılarımı.
    Evimizi kendimiz yaptırdık. Aslında bu evler ahşap prefabrik, modeli beğeniyorsunuz, yerini, alt yapısını hazırlıyorsunuz, getirip lego gibi yarım günde kuruveriyorlar, sonra siz çatıyı kapatıp vernik, iç tesisat işlerini yapıyorsunuz. "Kınalı ahşap yapılar" www.ahsapyapilar.com çok güzel modeller var ve küçük bir tane yaptırıp daha sonra ekletebiliyorsunuz. Bizimki öyle.
    Benim hayallerim gerçekleşti, sizin hayallerinizinde gerçekleşmesini dilerim.
    Görüşmek üzere, sevgiler...

    YanıtlaSil